Hartje
Amersfoort

We hebben een cultuur die zich laat kenmerken door openheid. Alles en iedereen is makkelijk te benaderen, geen strenge hiërarchie. Een platte cultuur is voor ons de motor achter creativiteit. Wel is het zo dat iedereen positief kritisch is. Op zichzelf, en op elkaar. Uiteindelijk willen we keer op keer het beste werk maken.

Simpel van buiten,
complex van binnen

Het creëren van waardevolle platformen die problemen tackelen en dagelijkse situaties makkelijker maken. Dat is waar wij in uitblinken. Wij ontwerpen, bouwen en optimaliseren bijzondere oplossingen voor echte, alledaagse uitdagingen. Dit alles doen we op hoog niveau en vanuit de Simplicity Moves principes.

Alles wat we bedenken, ontwerpen en bouwen dient ‘seamless’ te zijn. In design, user experience, idee, techniek maar ook zakelijk. Alles moet kloppen en voor zichzelf spreken zonder veel te moeten uitleggen. Je hoeft immers niet altijd iets te zeggen om iets te vertellen. Natuurlijke adoptie bij de eindgebruiker is het doel. Dat betekent mensen laten voelen waar ze naartoe moeten.

Team performance

Bij Gravity hechten we veel waarde aan de manier waarop mensen samenwerken en hoe verschillende persoonlijkheden bij elkaar passen. Daardoor wordt de synergie, het resultaat en werkplezier optimaal. Teamily geeft inzicht in de capaciteiten van teams.

"The Teamily report is based on the TEAMDRIVER methodology. At it's core is the mapping of people to 16 different challenges which can be found in any project. This mapping of people personal preferences to actual work context is what makes TEAMDRIVER a unique approach in the world. Understand the science of your teams."
(teamily.com)
91

Dependability & Collaboration

Can we rely on each other? Does everybody bring what's needed to succeed as a team?

89

Strength & Structure

Are we as a team capable of handling all the challenges we will face during a project?

82

Feedback & Reward

Are we learning as a team? Are we enjoying our successes together?

90

Safety & Cohesiveness

Is this team feeling like a team on a mission? Are we committed to this team and the cause?

Awards &
Nominaties

Beetje borstklopperij, maar awards en nominaties zijn een mooie erkenning. We zijn dan ook ontzettend trots op de onderstaande lijst. En het is pas het begin. 

Dutch Interactive Awards

In de categorie ‘content’ hebben we in 2018 met Fantube een Zilveren DIA in de wacht gesleept.

Awwwards

In 2017 ontvingen we een eervolle vermelding van Awwwards.

AMMA Award

In 2018 is de Zwitsal Babynamen app is genomineerd voor een AMMA award.

Unilever Gladiator Award

De Zwitsal Babynamen app ontving binnen Unilever Global een gouden award.

Emerce top 100

Gravity staat op nummer 1 in de Emerce100 in de categorie ‘digital agency fullservice middelgroot’.

Ondernemer van het jaar

In 2014 is directeur Marco Groenendijk uitgeroepen tot 'Ondernemer van het Jaar'.

Fonk 50

Een unieke eerste plek binnen de elite van de Nederlandse bureauwereld.

Who to Watch

Doorgedrongen tot de bureautop als 'break through' agency van 2018.

Wil jij ook bij
Gravity werken?

Mooi. We kijken ernaar uit van je te horen. Tot snel?